11 maja 2015

Lodovica w Polsce, koncert - wszystkie informacje!

To 8 maja 2015 Lodovica Comello pojawiła się w naszym kraju - Polsce. W sobotę  o 14.30 miałaspotkać sie z polskimi fanami w Warszawie na podpisywaniu płyt i książki "Cała reszta nie ma znaczenia". Piątek Lodo wyglądał następująco: o 17.00 został przeprowadzony z nią wywiad w radiu Young Stars, a o 18.30 oglądaliśmy ją na TVP1 w programie "Świat się kręci". Chcecie wiedzieć co mówiła Lodo w wywiadach, jak odbiera Polskę i co z LodoLive w Polsce - zapraszam do postu.


Radio Young Stars
Kilka minut po godzinie 17.00 na antenie radia Young Stars mogliśmy usłyszeć Lodovicę. Na wstępie została puszczona piosenka "Universo". Zaraz po niej Lodovica przywitała się ze wszystkimi. Powiedziała, że kocha Polskę, a polskie fanki są szalone! Jest to jej drugi raz w Polsce i bardzo chciałaby częściej jadać pierogi, bo są pyszne! Jeśli chodzi o LodoLive w Polsce - sama śmiała się, że kiedy tylko dowie się czegoś więcej to da nam znać. Obiecała, ze koncert zbliża sie wielkimi krokami. Pytając Lodo o duet z Szymonem, ta wspomniała, ze dobrze się bawili nagrywając teledysk. Na koniec podziękowała Polsce za wsparcie i tak miłe przyjęcie. Pojawiły się jeszcze jej dwa kawałki: "I only want to be with you" i "Todo el resto no cuenta".


Świat się kręci
Kolejny przystanek Lodo był to program "Świat się kręci" na TVP, który zaczynał sie o 18.30. Jeśli chodzi o tą część wizyty Lodo to jej współczuję. Praktycznie cały program Lodo siedziała na scenie i widać było gołym okiem, że jej się nudziło. W pewnym momencie zaczęła nawet obgryzać paznokcie i trosze mi się chciało śmiać. Poza tym prowadząca program chyba nazwała ją "Violettą". To było przykre. Fakt, Lodo jest znana głównie z serialu, ale teraz jest SOLISTKĄ. Dobrze, że Lodo nie wiedziała o co chodzi, bo... pewnie byłoby jej niefajnie, że prezenterka tak się pomyliła. W trakcie programu został puszczony kilkunastosekundowy materiał, w którym Lodo mówi do grupy fanów, że dziękuje im za wszystko. Potem mogliśmy zobaczyć Lodo na samym końcu programu w piosence "Todo el resto no cuenta". I tutaj wielkie brawa dla Lodo, bo zaśpiewała dla nas bez playbacku.


Tak skończył się piątek Lodo. Następnego dnia Lodovica odwiedziła DDTVN, a ten hasztag wylądował w trendach na twitterze. Podczas wywiadu dowiedzieliśmy się, że Lodovica wcale nie żartowała ze ślubem i tak, tak - jest szczęśliwą mężatką! Co najważniejsze - OGŁOSIŁA LODOLIVE w Warszawie, który odbędzie się 28 czerwca! Na koniec zaśpiewała z Szymonem Chodynieckim na dachu DDTVN piosenkę "Sin usar palabras".


Kilka minut po 13.00 dziewczyny z facebookowych stronek o Lodo przeprowadziły z nią wywiad, który niebawem ujrzy światło dzienne. Potem odbyło się spotkanie w warszawskiej Arkadii. W internecie można znaleźć mnóstwo zdjęć i wywiadów z tego wydarzenia. Relację w postaci filmiku wstawił nawet Empik, który wrzucę niżej.
Niestety nie mogłam być na spotkaniu z przyczyn ode mnie niezależnych, ale powiem wam, że chyba nie żałuję. Była mowa o tym, że dostaniemy autografy i zdjęcia z Lodovicą, po czym siedząc sobie w domku dowiedziałam się, że zabronili nam selfie. Zdecydowanie nie jest mu smutno z tego powodu, że nie byłam wtedy w Wawie, bo autografy 3 już mam, a zdjęcia i tak nie można było sobie zrobić, ani kilka sekund porozmawiać. Wielka szkoda tych wszystkich, którzy marzyli o zdjęciu z fanką. Na szczęście zdjęcie z Lodo mam - udało mi się je zrobić podczas jej wizyty w lutym i bardzo się z niego cieszę. Dobrze, że wtedy tam pojechałam.. Co prawda nie mam jej książki, ale już jutro wchodzi na rynek także...  Czy wiecie, że podczas wizyty Lodo sprzedało się ponad 900 egzemplarzy jej ksiażki?!


Byliście na spotkaniu z Lodovicą?
Wybieracie się na LodoLive?

2 komentarze:

  1. Niestety nie byłam na spotkaniu. Miałam jechać, ale plany się zmieniły. Chociaż smutno mi było to jednak fakt, że było tam tyyyleee ludzi zmniejszyło mój "ból". Bo m.in. chciałam zdjęcie z Lodovicą.
    Będę na LodoLive. Nawet kupiłam już bilet c;

    OdpowiedzUsuń