1 maja 2015

Sprawy organizacyjne

Witam was! Pewnie zauważyliście, że od pewnego czasu nie dodawałam kompletnie NIC na bloga. Piszę dziś, by się wytłumaczyć dlaczego tak się dzieje. Sprawa jest w sumie prosta. Nadszedł maj. Mój kalendarz wygląda okropnie! Wszystko za sprawą zbliżającej się sesji czyli szeregu sprawdzianów na uczelni. Dodatkowo pisanie scenariuszy, projektów i pracy dyplomowej, którą będę musiała obronić w lipcu. Wszystko to osiągnęło takich rozmiarów, że nawet nie wchodzę na bloga i bardzo za nim tęsknie. Niestety przez maj będę tutaj raczej rzadko, ale nie zapominajcie o mnie. Kiedy tylko będę mogła, postaram się coś napisać. Tymczasem żegnam się z wami. Ewentualnie zapraszam na ASKA, bo jestem tam częściej.

Btw. z kim widzę się 9 maja na spotkaniu z Lodovicą? :)


3 komentarze:

  1. Hej uwielbiam twojego bloga :* ja będe na spotkaniu z Lodo i ciesze sie że tam bd spotkam też cb :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłabyś wstawić jakieś zdj albo dać fb żeby cie rozpoznała bo nwm jak wyglądasz xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem Cię :) Oczywiście będziemy wszyscy czekać na CB i na nowe posty:)
    Ja jadę na 99% c;

    OdpowiedzUsuń