12 lipca 2015

Akcje koncertowe na ViolettaLIve + informacje

Są wakacje! Wielkimi krokami zbliżamy się również do sierpniowych koncertów żegnających trasę Violetty. Wypadałoby się do nich odpowiednio przygotować, aby i tym razem obsada opowiadała o naszych akcjach koncertowych. W dzisiejszej notce przestawię wam oficjalne akcje koncertowe na wydarzenia w Warszawie i Krakowie. W tytule zauważyliście też wzmiankę "informacje". Będę miała dla was właśnie informacje i chciałabym też, abyście doczytali do końca i podpowiedzieli mi co nie co.

Źródła akcji koncertowych: Violettapl.blogspot.com

AKCJE KONCERTOWE - WARSZAWA 22.08
En Gira: napis powitalny obsadę: WELCOME BACK w pierwszym rzędzie, jedna z czytelniczek naszego bloga podejmie się zrobienia napisu, ponieważ nie wiadomo czy ktoś z redakcji będzie na płycie.
Mas Que Dos - napis w pierwszym rzędzie HERMANITAS, reszta osób trzyma karteczki z białymi serduszkami i napisem "Hermanitas"
Podczas przemowy Tini przed Soy Mi Mejor Momento - krzyknąć CRECIMOS JUNTOS /kresimos huntos/ i zacząć śpiewać, aby Tini do nas dołączyła i zaśpiewała! Nie zapominajmy również o lampkach czy glowstickach!  
En Mi Mundo: trybuny trzymają białe balony, a płyta trzymają czerwone. Podczas refrenu można je puścić. Aby wyszła nam flaga z balonów! 

AKCJE KONCERTOWE - KRAKÓW 25.08
Abrazame y veras - wyciągamy czerwone serduszka z napisem SÓLO AMOR 
Podczas przemowy Tini przed Soy Mi Mejor Momento - krzyknąć CRECIMOS JUNTOS /kresimos huntos/ i zacząć śpiewać, aby Tini do nas dołączyła i zaśpiewała! Nie zapominajmy również o lampkach czy glowstickach! 
Ser Mejor: napis w pierwszym rzędzie: SOMOS GRANDE FAMILIA (jesteśmy wielką rodziną), Patka hm, będzie na tym koncercie więc nie powinno być jakiegokolwiek problemu z przekazaniem tego napisu do pierwszych rzędów, mamy nadzieje, że zgłosicie się do niej :)
Te Creo: puszczamy bańki mydlane, doda to uroku piosence! 
 AKCJE KONCERTOWE - KRAKÓW 26.08
Pudełko dla obsady, aby ich pożegnać w sposób szczególny, jedna z naszych czytelniczek będzie przed koncertem zbierać wasze liściki.
Podczas przemowy Tini przed Soy Mi Mejor Momento - krzyknąć CRECIMOS JUNTOS /kresimos huntos/ i zacząć śpiewać, aby Tini do nas dołączyła i zaśpiewała! Nie zapominajmy również o lampkach czy glowstickach!
Ser mejor: napis: GRACIAS POR TODOS w pierwszym rzędzie, (jeszcze nie wiemy jak zostanie on przekazany, miło by było gdyby znalazła się jakaś osóbka, która by go zrobiła i przekazała mają miejsca na płycie), natomiast reszta w tym czasie trzyma kartki z IMIONAMI OBSADY: Tini, Jorge, Samu, Facu, Mechi, Diego, Cande, Alba. !Pamiętajcie, że to nie tylko koncert Tini czy Jorge i inni też powinni czuć się docenieni! 
En Mi Mundo: wszyscy trzymają fioletowe balony, a podczas refrenu można je spokojnie puścić. 


INFORMACJA
Na pingerze i nie tylko pytałam was już co sądzicie o tym, żeby założyć jakiś kanał na youtube. Odzew nie był wieeelki, ale mówicie, żeby próbować. Na moim kanale na razie można było oglądać tylko video z wizyt Lodo w Polsce (spotkanie z Lodo w warszawskim hotelu, koncerty LodoLive, relacje). Wczoraj trochę przysiadłam, zrobiłam tło, avatar, zmieniłam nazwę. Nie wiem teraz jak to wszystko połączyć w coś fajnego. Na pewno chciałabym zrobić tam konkursy na książke Lodo "Cała reszta nie ma znaczenia", może nagrać jakieś covery... Mam do was pytanie - czego byście ode mnie oczekiwali, jeżeli bym się zdecydowała na prowadzenie takiego kanału. Co chcielibyście oglądać? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz