13 lipca 2015

Kanał na YouTube - covery, konkursy, vlogi?

Puściłam sobie właśnie "Mas que una amistad" i postanowiłam napisać notkę. Są wakacje. Chciałabym w jakiś fajny sposób wykorzystać ten czas. W notce niżej mogliście wyczytać (a widze, że czytacie chociaż nie komentujecie, ale to nieważne - ważne ŻE CZYTACIE!! :) ), że postanowiłam sobie założyć kanał na YT. I co w związku z tym? - zapraszam do rozwinięcia.


Od koncertu Lodo w Polsce wrzuciłam kilka filmików z wydarzenia. Zrobiłam także videorelację z całego dnia w Warszawie. I wiecie co? Spodobało mi się bawienie i montowanie. Postanowiłam więc, że stworzę sobie kanał i tak powstał "THIS IS SYLYWY".  (po kliknięciu zostaniecie przekierowani na kanał)
 

Wczoraj wstawiłam cover powitalny. To co zaśpiewałam to "Habla si puedes" z Violetty.  Od Violetty zaczęłam przygodę w internecie więc chcę , żeby jakaś cząstka tego pozostała na kanale. Poza tym chciałabym zorganizować tam konkursy np. na książkę Lodo "Całą reszta nie ma znaczenia". Wiele pomysłów, ale na razie musze dotrzeć jakoś do kilku widzów. Na razie subuje mnie 37 osób. Pod coverem dostaje miłe słowa i za wszystkie bardzo dziękuję. <3
Oto mój cover. Możecie pisać w komentarzach co sądzicie.

Jeśli covery będą wam się podobać, to jasne, że będę je nagrywać. Konkursy również będą. Nie jestem jeszcze pewna co z vlogami. Nie jestem przyzwyczajona do rozmów do kamery chociaż mam za sobą dwa udane twitcamy. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Pewnie oglądacie youtube i orientujecie się, że są fajne pomysły na nagranie wideo np. pokazywanie pokoju, Q&A czy inne. Możecie mi podsyłać też pomysły co chcielibyście obejrzeć następnym razem.
Co wy na to?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz