25 kwietnia 2015

Białe dni czyli nowy filmik jorge!

Jorge Blanco nie próżnuje. Sumiennie dodaje w każdą środę nowe, youtubowe filmiki, w których śmieje się, wygłupia i opowiada co robił w ostatnim czasie. Jak wiecie na moim blogu pojawiła się seria tłumaczeń: TUTAJ, TUTAJ i TUTAJ możecie przeczytać poprzednie tłumaczenia. Dziś wpadam do was z kolejnym materiałem, który według mnie jest najlepszy. Śmiałam się w nim równie mocno, co Jorge. Nie możecie tego przegapić!


Hej! Witajcie w moim nowym wideo. Chcę wam powiedzieć, że podczas trwania tego wideo zobaczycie duuużo rzeczy. ćwiczyliśmy do trasy w Buenos Aires. Pokażę wam backstage z prób i w końcu - mały kawałek koncertu w Buenos Aires. Potem podróżowaliśmy po Urugwaju na łodzi, ponieważ mieliśmy dookoła duże jezioro. Troszkę się nudziłem, więc bawiłem się tymi oto rzeczami:


Próby w Argentynie.
W pozycji do prób. Potrzebujemy być gotowi na show, więc wstaliśmy bardzo wcześnie i idziemy ćwiczyć. To jest nasza scena, gotowa gotowa!
(W tej częście filmiku Jorge pokazuje przygotowania do piosenki "Are you ready for a ride")

Był taki czas podczas prób, że Tini nie mogła z nami być więc ćwiczyłem duet sam ze sobą. Patrzcie co zrobiłem.
Głos: Myślałam o Tobie.
Jorge: Serio?
Głos:Tak. Chciałam Ci powiedzieć, że zawsze będę tu dla Ciebie.
Jorge: Dzięki, ja też chciałbym Ci coś powiedzieć.. Wszystko co chcesz robić, mówić, myśleć - zawsze będę z Tobą. Przyszedłem tu, bo słyszałem jak śpiewasz i zrobiłaś to pięknie. Chciałem spytać publiczności. Słuchajcie - chce wiedzieć czy sądzą tak samo jak ja. Powiedzcie mi, czy ona nie jest najpiękniejszą kobietą.
Głos: Dziękuję. Myślicie tak samo jak ja - czy on nie jest najmilszy ze wszystkich?
I Oscar wędruje do.... Jorge Blanco XD (padłam jak oglądałam tą scenkę)


Urugwaj.
Było fajnie, teraz jedziemy do Urugwaju. Tutaj mam bilety. Będziemy podróżować łodzią, juhu. Wszyscy czekają kiedy przyjedzie łódź. Zobaczmy więc jak inni przygotowują się do wycieczki.
Cześć Rafa, jak się masz? Możemy zobaczyć, że coś je i chyba napój mu upadł.  Przysięgał mi, że to jego picie! Są ludzie, którzy rysują. Ludzie którzy czatują... Cande i Facu: Hej, przepraszam my tylko.... Buziaki! Barrdzo dobrzy aktorzy. Inni słuchają muzyki, rozmawiają, albo czekają.


Okey, jesteśmy już na pięknej łodzi do Urugwaju. Nie wiem, nagle zacząłem mieć ochotę mówić HEJ do przyjaciół.

Jacyś przyjaciele.
Tutaj zaczynają się żarty Jorge wraz z choreografem. Jest ich kilka, a z reakcji niektórych można się nieźle pośmiać.


Więc mam nadzieję, że wam się podobało i dobrze się bawiliście. Zobaczycie co robiliśmy tutaj podczas koncertów w Urugwaju. Kocham was, dziękuję za oglądanie wideo i.. coś ważnego: nie zasypiaj! Subskrybuj.
Na koniec pojawia się mała niespodzianka od Jorge podczas prób - akustyczne Voy por ti.


Oglądacie kanał Jorge?
Podoba wam się kolejny odcinek?

3 komentarze:

  1. Super ^^^ Fajnie że tłumaczysz! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem nałogowo na jego kanale. Jego odcinki są jak zawsze świetne, uwielbiam go <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Gahahhahahhaha uwielbiam go :')
    Śliczny wygląd bloga <33

    OdpowiedzUsuń