7 kwietnia 2015

DDTVN - "Violetta" z wizytą w Polsce

Podczas konferencji obsady "Violetty" w Polsce, różne stacje próbowały dostać się i w ramach tego przeprowadzić wywiad z gwiazdami. Dla tych późno wstali, mamy wiadomość - po godzinie 9.00 w Dzień Dobry TVN pojawił się krótki wywiad z Tini Stoessel i Jorge Blanco, w którym opowiedzieli o życiu na planie serialu i o emocjach związanych z koncertem ViolettaLive w Polsce. Jesteście ciekawi? Zapraszam w takim razie do postu.


Jak prezenterzy dzisiejszego DDTV przedstawili Violettę?
Robert Kantereit żartobliwie stwierdził, by krzyknąć, że zaraz a ekranach pojawi się Violetta i wszystkie młodsze i starsze dzieciaki od razu przybiegną do pokoi. Przy okazji nawiązał do nie żyjącej już Violetty Villas, że starsi raczej słysząc VIOLETTA, wspomnieliby ją.
Violetta - argentyński fenomen, który bije rekordy popularności na polskich ekranach, a aktorzy ruszyli do fanów na całym świecie, by dotrzeć do nich poprzez śpiew i wspólną zabawę. W Polsce zdobycie dobrego biletu na koncert ViolettaLive to był cud, bo bilety rozeszły się w ciągu kilku godzin.


W wywiadzie dla DDTV aktorzy wspominają o przepięknych 4 latach, jakie spędzili podczas nagrywań do serialu, o wspieraniu przez rodziny, o dziennych nagraniach, które trwają 10 godzin, o nauce kilku języków potrzebnych do odtworzenia ich na Violetta Live (m.in angielski, francuski czy włoski), o tym, że są rodziną, ale przede wszystkim o koncercie w Polsce, gdzie Tini powiedziała, że...
Udało mi się znaleźć filmik, także cóż ja będę wam pisać? Obejrzyjcie wywiad z Tini Stoessel i Jorge Blanco dla "Dzień Dobry TVN" :


Jestem zachwycona tym co powiedziała na koniec Tini! Na pewno z wielką chęcią wrócą do nas w sierpniu i będą oczekiwać jeszcze więcej niespodzianek. Szkoda, że w wywiadzie nie mogliśmy posłuchać także Facu Gambande czy Alby Rico, ale myślę, że jeszcze nas zaskoczą na sierpniowych koncertach Violetta Live.
Przy okazji wywiad z Tini i Jorge to kolejna porcja spekulacji na temat Jortini. Zaraz pewnie zacznie się wymyślanie, że Jorge unika kontaktu wzrokowego z Tini, a ona tak bardzo by chciała i tak dalej i tak dalej. :)

Oglądaliście obsadę w DDTVN?
Jak podobał wam się wywiad?

5 komentarzy:

  1. Fajnie było ich zobaczyć w telewizji. Polskiej telewizji!! :-) Super post

    OdpowiedzUsuń
  2. Dowiedziałam się o tym wywiadzie w DDTVN już po fakcie :c
    A szkoda, bo wolałam go obejrzeć w telewizji :)
    Wywiad fajny c:

    A tak w ogóle to jest wywiad z Martiną, Jorge, Diego, Albą i Facu :) Na naszemiasto.pl :)
    Post świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie ogladałam :( Jestem nova na blogspocie i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojeju <3 oglądałam ♥ to takie słodkie ♣♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. a ostatnio była lodovica w ddtvn

    OdpowiedzUsuń