17 kwietnia 2015

Jorge Blanco - Argentyno, witaj ponownie!

W każdą środę na stronie youtube z utęsknieniem czekamy na kolejny filmik od Jorge Blanco. Niestety przez te parę dni nie mogłam nic dodać, ale już jestem i mam dla was tłumaczenie kolejnego odcinka, który nosi nazwę Hola otra vez Argentina. To już trzeci filmik Jorge. Pozostałe tłumaczenia możecie przeczytać TUTAJ i TUTAJ.  Co ciekawego słychać u Jorge, jak spędził czas wolny w Argentynie? Tego dowiecie się rozwijając post. Zapraszam!




Cześć! Jak się macie? To moje trzecie wideo. Tak, trzecie. Podczas tego wideo zobaczycie co robię w wolnym czasie z moimi przyjaciółmi i moją dziewczyną Stephie. Zobaczycie dużo rzeczy - byliśmy w parku, graliśmy w kręgle. Było dużo zabawy. Zobaczycie jak inni robili to dobrze, a inni źle. Zobaczycie Stephie w centrum uwagi, bo zawsze komentuje swoją grę.
Stephie: Nie wierzcie mu!
Jorge: Tak, to prawda!
Ocenicie to sami. Myślę, że wam się spodoba i będzie dużo zabawy.

Odwiedzając Junior Express.
Spoczywam sobie właśnie w Argentynie, ale to nie jest jedyna rzecz, jaką robię w wolnej chwili. Odwiedzam przyjaciół i dziewczynę. Jest właśnie obok mnie. Nie wstydź się Lu! Jesteśmy w miejscu, gdzie pracuje Stephie. Aktualnie jest za mną, bardzo piękna, gotowa do nagrań. Georgina robi jej makijaż. Mogę pokazać wam kilku moich przyjaciół.
Gotowy do domu. Więcej, więcej przyjaciół.
Stephie: Nie, nie, nie nagrywaj tego.


Spacerując ze Stephie.
Piękna niedziela, spacerujemy po Argentynie, powiedz cześć kochanie. Mogę tam iść? Zobaczymy. Nie jest wysoko, możesz skoczyć, jeśli uważasz, że sie nie wywalisz. Będzie dobrze! Stephie: Boję się. Jorge: Spokojnie, chodź. Zrobisz to.
Stephie: Wyglądasz bardzo ładnie z moim plecakiem.
Jorge: Dziękuję.
Stephie: Kochanie, połóż to na ziemi. Widzisz, to nie jest takie proste.
Jorge: Daj mi plecak to zrobię kilka zdjęć.
Stephie: To nie jest proste.


Bardzo ciężkie zawody.
Czas na kręgle z przyjaciółmi! Nina rozpoczyna grę, pierwszy strzał. To był pierwszy raz, nie przejmuj się. Nie podoba mi sie to. Straciłeś swój talent. Bądź czujna, kiedy to mówisz! Był mistrzem. Jak ja to robię? Zrobiłem to baaardzo źle.
Stephie: Nie nagrywaj tego. Jak mnie nagrywasz, to się denerwuje.
Ok, to był pierwszy raz. Teraz zobaczymy jak ona gra. Ciekawe czy jest taka dobra, jak o tym mówi.
Małe buteleczki się nie pojawiają. Powinnam coś zrobić? 
Ooooo, ta jest za ciężka. Denerwuje się przed kamerą! Tańcz, tańcz. Stephie mówi, że straciła dotyk.
Jestem zły! *Koleżanka Jorge rozbawia wszystkich, bo piłka ucieka jej z ręki*
Właśnie dlatego my nie gramy z mokrymi palcami. Właśnie zmieniamy miejsce, bo nie możemy przestać rzucać w kręgle i robić coś innego. Jorge skończył z 115 punktami. Gramy jeszcze raz? Tak.
Skończyliśmy grać, ale teraz będę grał z dumą.
To był dooobry dzień.


Więc to wszystko, mam nadzieję, że wam się podobało. Ja się dobrze bawiłem, nie wiem jak ty.  W nowym wideo zobaczycie nowe rzeczy, kontynuację trasy koncertowej ViolettaLive. Do roboty Jorge! A i chciałbym powiedzieć coś specjalnego: wszystkiego najlepszego Alain. Tak, były urodziny mojego młodszego brata, który jest też moim przyjacielem i jednym z tych ludzi, dzięki którym kręci sie to wideo. Do zobaczenia!


Jak podobało wam się kolejne wideo Jorge?

3 komentarze:

  1. Kolejny ŚWIETNY filmik Jorge ♥
    Tym razem było zabawnie :) Czekam na kolejną środę i na kolejny filmik c;
    I po raz kolejny DZIĘKUJĘ za przetłumaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super tłumaczenie :) Dzięki że to tłumaczysz to na prawde przydatne

    OdpowiedzUsuń
  3. Jorge, jak zwykle z dobrym humorem i nastawieniem nagrywał filmik :D

    OdpowiedzUsuń