12 kwietnia 2015

Violettowe weekendowe newsy!

Po pierwsze chciałam przeprosić was za weekendową nieobecność. Obiecywałam sobie, że notki będą pojawiać się codziennie, ale niestety z powodu złego samopoczucia nie mogłam nic dodać. Zebrałam właśnie trochę sił więc w dzisiejszej notce przyjrzymy się temu, co wydarzyło się przez ten weekend o ile coś się wydarzyło. Jesteście ciekawi?


Twitter!
Panuje twitterowe szaleństwo. Jeżeli jesteście na bieżąco, to wiecie, że Polska szaleje z hasztagami #PoloniaSiempreCon, a w każdy kolejny dzień na końcu hasztaga dodaje imie kolejnej osoby z ekipy Violetty. Wczoraj odnieśliśmy sukces, kiedy w polskich trendach pojawił się hasztag #PoloniaSiempreConRuggero a sam Rugg postanowił nam podziękować i napisał do nas po polsku!

Lodovica w Menuda Noche.
Menuda Noche to program telewizyjny skierowany przede wszystkim dla dzieci. Co tydzień zapraszane są sławne osoby. Tym razem wystąpiła w nim nasza Lodovica Comello, gdzie wraz z 10-letnią hiszpanką Julią, która wygrała konkurs Disneya - zaśpiewały w duecie piosenkę "Universo". Niżej możecie obejrzeć wideo z show.


JuntadaTinistaVirtual.
Pewnie pamiętacie wielkie wydarzenie jakim było JuntadaTinistas czyli koncert Martiny, który był nawet transmitowany online, a na scenie nie zabrakło też Jorge Blanco czy Mechi Lambre.  Otóż nie tak dawno (bo w czwartek) Martina dodała pewnego posta na twitterze.
Ciekawa co nasza Tini miała na myśli. Virtual? Może oznacza twitcam z fanami z całego świata? A może nie ma co się napalać, że Tini podała taki hasztag dalej? Na razie nic nie jest potwierdzone, dlatego musimy czekać na kolejne informacje od Tini.

Tini pojawiła się w radiach.
Najpierw Metro951, potem Radio Disney - tak Tini spędziła kolejne wolne dni przed rozpoczęciem drugiej części trasy ViolettaLive. Wywiad w pierwszym radiu przeprowadzał Matias Martin. Tini w skrócie opowiedziała o zakończeniu pierwszej części trasy ViolettaLive i oczywiście wspomniała o Polsce i o naszej wspaniałej publiczności, gdyż koncerty wiele dla niej znaczą. Na koniec Tini wraz z Pancho wykonali na zakończenie kawałek "Soy mi mejor momento".






Przyznam się bez bicia, że o jej pobycie w Radio Disney wiem niewiele. Wiem, że ludzie długo na nią czekali, a pojawiła się dopiero o 21 i zaśpiewała "Supercreativa". Najwyżej zaktualizuję post, kiedy wyczytam co działo się więcej.

Jesteście dumni z naszego fandomu i sukcesów na twitterze?
Słuchaliście Tini w którymś radiu?

3 komentarze:

  1. Super, wiele się od ciebie dowiedziałam
    ps. To ja Iza z bloga http://perdicion.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem dumna z Polski jak najbardziej!!! dzięki za informacje, dzięki Tobie się sporo dowiedziałam ;)
    Czy słuchałam Tini w radiu? Niestety nie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Rugg.♥ Polska górą, a inne fanki nam zazdroszczą! *,*
    Ta Julia miała szczęście, też bym chciała zaśpiewać z Lodo. :*
    Tinita.:) ♥♥♥♥♥
    Wiele się dowiedziałam z twojego blogacza, obserwuję. <3

    PS. To ja http://violetta3.blog.pinger.pl/ ;) KC Sylvia. ♥

    OdpowiedzUsuń