4 kwietnia 2015

Przyszłość obsady moimi oczami.

Na pewno każdy z was zastanawia się, co będzie działo się z obsadą, kiedy zakończą  Violetta Live International Tour. Czy będą śpiewać, tańczyć, a może na dobre rzucą karierę i otuleni domowym ciepłem, będą wychowywać swoje dzieci. W dzisiejszej notce chciałabym przestawić moją wizję tego, jak potoczy się kariera członków obsady. Pamiętajcie, że są to tylko moje domysły lub marzenia, które mogą się nie spełnić, a wy w komentarzach możecie pisać własne historie tego jak widzicie obsadę za kilka lat.


Lećmy od lewej tak jak na fotce powyżej.

Diego Dominguez
Jak dla mnie najlepszy wokal ze wszystkich chłopaków. Jest chrypka, jest moc! Uwielbiam takie brzmienia, dlatego widzę go w kapeli rockowej jako frontmena, który na koncertach daje z siebie zawsze 100 procent! Rzeczywistość jest jednak brutalna. Jak sam wspomniał w wywiadach - skupi się raczej na aktorstwie, bo muzykę traktuje jako dodatkowe hobby. Poza tym jest już zaręczony z Clari, a jaki krok będzie kolejny? Jasne, że ślub. A propos tego - ciekawe co czuł, kiedy Angie stała z Germanem na ślubnym kobiercu w finale sezonu (hahaha). Więc co? Na pewno zobaczymy Diego w kolejnych filmach lub serialach, a w wolnym czasie będzie śpiewał i grał na gitarze swojej żonie i gromadce dzieci.


Cande Molfese
Pierwsze co rzuca mi sie na myśl, to to, by dalej pozowała w różnych sesjach zdjęciowych. Chociaż nie przepadam za jej urodą, to jej sesje są bardzo klimatyczne i miło się patrzy na jej wyniki. Troszkę ciężko mi o niej pisać, bo nigdy w sumie za nią nie szalałam. Wiem, że prowadzi te videoblogi, ale niewiele z nich rozumiem. Mimo to widać, że jej się to podoba więc byłoby miło, gdyby robiła to dalej. No a przede wszystkim - MODA (dzięki Kath). Współpraca z jakimiś nowymi markami, może założenie bloga modowego i pomoc młodszym i starszym fankom jak się ubrać? Myślę, że dałaby radę też jako stylistka. Nie wiem jeszcze co powiedzieć o jej związki z Ruggiem. Czuję, że to może nie być związek na zawsze, ale kto wie, kto wie. Tak czy siak, życzę im szczęścia, bo fajnie się na nich patrzy.


Jorge Blanco
Tutaj nie mam żadnych wątpliwości. Zamykam oczy i widzę świetlaną karierę Jorge jako solisty, który sam komponuje swoje piosenki i wkłada w to całe swoje serce, po czym wychodzi na scene - tłumi piszczących fanek śpiewa jego kawałki, a on daje z siebie ile tylko może! W przerwach między koncertami cichaczem ucieka na backstage, gdzie daje Stephie szybkiego buziaka i wraca na scenę. Tak, widzę już ślub Jorge i Stephie. Szczerze mówiąc nie mogę się go doczekać tak samo jak solowej kariery Jorge, która nastąpi na 100%. Na pewno pozostanie też w bliskiej relacji ze swoim Ruggiem i dalej będzie nagrywał filmiki na youtube (TUTAJ możecie przeczytać tłumaczenia jego filmików). Podsumowując - o jego rozwój nie martwię się wcale!


Tini Stoessel
Ona chyba będzie miała najwięcej bram stojących otworem, ze względu o jej główną rolę, a firmy będą się o nią bić. Jest jeszcze młoda, najmłodsza z całej ekipy dlatego założe się, że nas zaskoczy i to nie raz! Pewnie jeszcze wystąpi w jakiejś produkcji Disneya, a jak nie to zobaczymy ją w jakimś filmie, lub kiedy podkłada głos w jakiejś bajce. Wyczytałam, że właśnie pracuje nad własną marką perfum. Na pewno będzie chciała nagrać solową płytę, której jestem bardzo ciekawa, bo po koncercie VL utwierdziłam się tylko w przekonaniu, że poprawiła swój wokal, dlatego nie mogę się doczekać jakiegoś singla, z którym będzie się utożsamiać. ALE PRZEDE WSZYSTKIM - widzę Tini w roli projektantki mody, której kolekcje podbijają FW. Poza tym z niecierpliwością czekam na jej kolejne sesje zdjęciowe, bo dziewczyna jest przefotogeniczna! A co z Peterem? Nie mam pojęcia. Do tej pory nie jesteśmy pewni, czy to związek na pokaz, czy serio się kochają. Czas pokaże.


Rugg Pasquarelli
Ponieważ na zdjęciu wyżej jest Damien Lauretta, a dołączył on w trzecim sezonie Violetty, a ja zapomniałam o dodanie Rugga to postanowiłam ich zamienić i napisać kilka zdań o Włochu. Jego podobnie jak Jorge widzę na scenie solo. Utwierdziłam się tylko w przekonaniu, że Rugerro świetnie śpiewa na żywo podczas koncertu VL. Liczę, że rozwinie dalej swoją karierę wokalną. Poza tym jestem ciekawa, czy jego książka trafi na półki polskich Empików.. Chociaż z grubsza chciałabym się dowiedzieć co jest w niej zawarte. No i jestem ciekawa jak potoczy się dalej ich związek z Candelarią. A wy co o tym myślicie?


Alba Rico
Ona jest tak śliczną istotą, że widzę ją wszędzie - tylko nie w śpiewaniu. Kilka razy w sezonach mogliśmy usłyszeć jej głos, jednak nigdy nie porwał mnie tak bardzo, jak bym tego chciała. Mimo to widzę ją jako spokojną osóbkę, której sława nie przewróciła w głowie. Wyobrażam ją sobie jako osobę o wielkim sercu, która będzie pomagać charytatywnie w wielu ośrodkach. Poza tym chętnie zobaczę ją w nowych sesjach zdjęciowych. A poza tym... czuję, że będzie otoczona miłością w gronie najbliższych, a w wolnym czasie dalej będzie pisała bloga.


Facu Gambande
Nigdy nie mogę oderwać wzroku od tego jak porusza się na scenie Facu. Jak dla mnie jest to jeden z najlepiej tańczących osób w serialu (zaraz obok Jorge oczywiście!), dlatego uważam, że powinien iść w tym kierunku. Dalej się szkolić, wyjechać na Broadway i porwać tłumy, a na koniec założyć własną szkołę tańca i szkolić zarówno młodszych jak i starszych. Poza tym niech nie zapomina o śpiewie. Lubie jego głos i chętnie usłyszę kilka jego kawałków.


Mechi Lambre
Jak dla mnie Mechi jest stworzona do występowania na scenie i robieniu show. Widzę ją zarówno w spokojnych utworach, kiedy siedzi na krzesełku z gitarą w ręce, jak i w ostrych kawałkach, gdzie wywija na scenie jak tylko potrafi najlepiej. Chciałabym żeby wydała własną płytę, bo ma (jak dla mnie) niespotykaną barwę. Zupełnie jak Dulce Maria. Nie wiem czy idzie się nauczyć takiej barwy, nie znam się na muzyce. Czuję jednak, że Mechi nie będzie robić nic ciekawego. Wydaje mi się, że Violetta była dla niej po prostu przygodą. Bije od niej skromność. <3 I wiecie nad czym się zastanawiam? Nad jej związkiem z Xabianim.. Czy on jeszcze istnieje?


Lodo Comello
Czyżby najlepsze na koniec? Nasza Lodo.. Mogłabym pisać i pisać o tym co już osiągnęła! Dwa solowe krążki już za nami, trwająca właśnie trasa LodoLive2015, niedawno ogłoszona książka Tutti In Resto Libro no i przede wszystkim - teledysk nagrany w Polsce wraz z Szymonem Chodynieckim. Lodovica co trochę rozpieszcza swoich fanów. Na pewno nie skończy się na tych dwóch płytach i kariera Lodo będzie nabierać jeszcze większego tempa. Prawdopodobnie wyszła za mąż za Tomasa, którego poznała dzięki serialowi, także nic tylko życzyć im szczęścia. Niech nagra dla nas jeszcze trochę płyt, a potem zabiera się za wychowywanie dzieciaka, który będzie równie wielkim talentem co mamusia. No i przy okazji liczę na nowe sesje zdjęciowe, które uwielbiam. No i przede wszystkim - będzie cały czas w kontakcie ze swoimi fanami. Jest tak ciepłą osobą, że nawet podczas spotkania, które odbyło się z nią w Warszawie i jej zmęczenia, nie odmówiła na robienie zdjęć z fanami i rozdawanie autografów.


Jeśli chodzi o dzisiejszą notkę to tyle. Bardzo dziękuje za przywitanie mnie na blogspocie i za wszystkie odwiedziny. Postaram się dodawać chociaż jedną notkę dziennie, ale zobaczymy jak to wyjdzie w praniu. Tymczasem zmykam, a wy w komentarzach możecie pisać własne pomysły o czym chcielibyście tutaj poczytać.

Jak podoba wam się moja wizja przyszłości obsady?
Jak wy wyobrażacie to wszystko? Piszcie.

6 komentarzy:

  1. Ja oczywiście kibicuję wszystkim aktorom w rozwijaniu tego co kochają. Uwielbiam Albę Rico! To ja Iza z bloga http://izzie27.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post, wyobrażam sobie wszystkich jako gwiazdy popu. :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha świetne pomysły :) Moim zdaniem każdy pójdzie w solową karierę lub aktorstwo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. MOIM ZDANIEM ONI... ZEJDĄ NA... ŻÓŁWIE I POPŁYNA SOBIE NA NICH XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z tym co napisałaś :)
    Mam takie samo zdanie co ty o dalszej karierze obsady. Chociaż dodałabym, że Alba będzie występowac na scenie - teatr itp. Bo wiem że kiedyś to robiła i sama napisała kilka sztuk teatralnych :)
    Trzymam za nich kciuki ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. ja osobiście podpisuję się pod twoim wpisem i masz rację co do tych osób. moim zdaniem największe szanse na wybicie się ma oczywiście Tini, Lodo i Jorge ;) to tylko moja opinia, a za wszystkich trzymam jak najbardziej z całej siły kciuki!!!
    http://mynewlifestyle.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń