9 kwietnia 2015

JORGE BLANCO - ostatni tydzień w Europie.

O rozpoczętej karierze Jorge Blanco jako youtubera i przetłumaczonych dwóch pierwszych filmikach możecie przeczytać TUTAJ. Wczoraj była środa - czas, w którym nasz serialowy Leon wstawia kolejną porcję jego przygód. Filmik nosi nazwę "Last week in Europa" czyli "Ostatni tydzień w Europie". Pod filmikiem możemy przeczytać następujące słowa: Na tym video pokażę wam rzeczy, które robiłem w zeszłym tygodniu. Zobaczycie co działo się w ostatnim dniu w Monachium do ostatniego koncertu w Polsce, a na koniec w miejscu, gdzie postanowiłem spędzić wakacje. Mam nadzieję, że sie spodoba!


Oto tłumaczenie filmiku Jorge Blanco:
Stephie, dziękuję Ci, ale prosiłem tylko o mały wrzask.
Więc, to jest drugie wideo i jestem szczęśliwy, bardzo podekscytowany, bo zobaczycie dużo różnych rzeczy. Zobaczycie trochę tego, co robiłem ostatnich kilka dni w Niemczech, w Monachium. Potem zobaczycie ostatnie show w Polsce i koniec europejskiej trasy. Będzie dużo podekscytowań, szczęścia. Mamy niespodziankę dla was, kiedy byliśmy z Ruggero na scenie. Potem wróciłem do Buenos Aires, by trochę odpocząć. Myślę, że wam się spodoba.

Ostatni dzień w Monachium.
Czasem Disney Channel pyta nas o trochę reklam dla Violetty, a oczywiście ja z Ruggero próbowaliśmy zrobić coś, żeby było śmiesznie. Coś takiego:
- Jaka jest nazwa boy bandu chłopaków?
- Gdzie Federico znalazł gitarę Violetty pierwszego razu, kiedy przyszedł do jej pokoju?
- Jak nazywa się ulubiona gitara Rafy Palmera?
- Skąd pochodzi DJ?
- Jaki charakter chciał opuścić studio i studiować ekonomię?
- Jaka była pierwsza piosenka Fede, którą zaśpiewał?
(Moje plecy były już ranne, nie wyobrażam sobie tego!)


Chodząc po Monachium.
Kiedy chodziliśmy po Monachium, znaleźliśmy ten piękny moment, kiedy na ulicy grała muzyka klasyczna. To jest pierwszy raz, kiedy widzę fortepian na ulicy. Nie ma wątpliwości, ze jesteśmy w Niemczech. Spójrzcie na te sukienki. Możesz potrzymać chwilę? Wrzuce pieniądze. Jeśli nagrałem ich i wszystko - powinniśmy dać im pieniądze. Ciagle nagrywamy. Właśnie mówię, są częścią mojego wideo. Musimy wspierać uliczną muzykę. Tak to niemiecki lew (Leon).

Dynamiczny rower.
Znaleźliśmy rower za kulisami i pomyśleliśmy, że byłoby miło pojeździć nim na zewnątrz.  Zrobiliśmy to i widzieliśmy trochę fanów.


Nowy cel.
Polska! Mamy wolny dzień w Polsce i to jest to, co robimy cały dzień. Ostatni koncert w Polsce. Ostatni koncert pierwszej części trasy. Oj id ę w złą stronę. Wszyscy są szczęśliwi, bo potem będziemy mieć wakacje. Dużo emocji! Widzimy się później. Ja i Ruggero czyli dynamiczny duet mamy specjalną niespodziankę dla was.

Koniec trasy koncertowej. Jak widzicie jestem już na lotnisku, gotowy na kilka dni odpoczynku. Myślę, że będzie duż. Subskrybujcie, pa!
( Podczas zakończenia Jorge opowiada co będzie w następnym odcinku i jest to piękna chwila, kiedy mówi o wypoczynku z najpiękniejszą dziewczyną czyli Stephie. Słodkie. <3 )

A oto cały filmik Jorge:


6 komentarzy:

  1. HAHAHAHAHA :D Uśmiałam się oglądajac ten filmik, zresztą jak zawsze kiedy oglądam filmiki Jorgita ;D Uwielbiam je. Ma wielkie poczucie humoru i masę pomysłów i ciesze się, że postanowił nagrywać i w jakiś sposób być aktywny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham Jorge ♥♥ ma tyle pomysłów. :)
    /Julia G

    OdpowiedzUsuń
  3. Filmik Jorge jak zawsze ŚWIETNY !♥
    Dzięki za przetłumaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że przetłumaczyłaś ten odcinek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj Jorge filmiki z nim zawsze sa zabawne

    OdpowiedzUsuń